RAPORT 2024
POKOLENIE AI
RAPORT 2024
POKOLENIE AI
AI w edukacji: narzędzie do nauki czy przeszkoda? Poznaj głosy młodzieży, nauczycieli i ekspertów.
Pobierz nasz raport!
Z raportu dowiesz się:
- Jak młodzież wykorzystuje sztuczną inteligencję na co dzień i w nauce.
- Poznasz luki w wiedzy i obszary, w których Twoje dziecko potrzebuje wsparcia.
- Sprawdzisz, jakie podejście do AI mają nastolatki i jak możesz je wspierać w odpowiedzialnym korzystaniu z technologii.
- Poznasz, jak można wykorzystać potencjał AI, by lepiej przygotować młodzież do przyszłości.
O RAPORCIE
Sztuczna inteligencja to ogromna szansa, ale także wyzwanie – zarówno dla młodzieży, jak i dla dorosłych, którzy mają wpływ na ich edukację. Szkoły, rodzice i sami uczniowie już dziś zaczynają korzystać z AI w procesie uczenia się, co otwiera nowe możliwości, ale i prowokuje pytania: czy te narzędzia są używane w sposób świadomy, etyczny i bezpieczny?
Nasza misja w Fundacji IT Girls polega na budowaniu mostów między technologią a edukacją – wspieraniu zrozumienia, jak technologie takie jak AI mogą wspierać rozwój młodych ludzi i ich lepiej przygotować do dorosłości.
Wioletta i Adrianna Klimczak
Założycielki i prezeski Fundacji IT Girls
Dlatego, ten raport jest dla nas ważnym krokiem w kierunku lepszego zrozumienia tej dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. To nie tylko diagnoza obecnej sytuacji, ale także zaproszenie do dyskusji o tym, jak powinna wyglądać edukacja w świecie, gdzie AI staje się integralnym elementem życia.
Jaką rolę powinni odegrać nauczyciele, a jaką rodzice? Czy system edukacji jest gotowy na wyzwania związane z odpowiedzialnym korzystaniem z nowych technologii?
Odpowiedzi na te pytania nie będą łatwe, ale ich poszukiwanie jest dziś koniecznością. Zapraszamy do dyskusji!
Pomóż nam i podaj dalej!
O RAPORCIE
Sztuczna inteligencja to ogromna szansa, ale także wyzwanie – zarówno dla młodzieży, jak i dla dorosłych, którzy mają wpływ na ich edukację. Szkoły, rodzice i sami uczniowie już dziś zaczynają korzystać z AI w procesie uczenia się, co otwiera nowe możliwości, ale i prowokuje pytania: czy te narzędzia są używane w sposób świadomy, etyczny i bezpieczny?
Nasza misja w Fundacji IT Girls polega na budowaniu mostów między technologią a edukacją – wspieraniu zrozumienia, jak technologie takie jak AI mogą wspierać rozwój młodych ludzi i ich lepiej przygotować do dorosłości.
Wioletta i Adrianna Klimczak
Założycielki i prezeski Fundacji IT Girls
Dlatego, ten raport jest dla nas ważnym krokiem w kierunku lepszego zrozumienia tej dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. To nie tylko diagnoza obecnej sytuacji, ale także zaproszenie do dyskusji o tym, jak powinna wyglądać edukacja w świecie, gdzie AI staje się integralnym elementem życia.
Jaką rolę powinni odegrać nauczyciele, a jaką rodzice? Czy system edukacji jest gotowy na wyzwania związane z odpowiedzialnym korzystaniem z nowych technologii?
Odpowiedzi na te pytania nie będą łatwe, ale ich poszukiwanie jest dziś koniecznością. Zapraszamy do dyskusji!